مظلومی: می‌توانیم در این فصل دو جام بگیریم/به جباری نیاز داريم

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه فشار بازی‌ها باز هم زیاد شده است و این موضوع دردسر جدیدی برای ما به وجود آورده است، اما چاره‌ای نداریم و باید طبق برنامه ادامه دهیم.

وی در مورد دیدار با ملوان گفت: آنها تیم بسیار خوبی هستند، درست است که در دربی گیلان مقابل داماش مساوی کردند اما برای برد می‌آیند، قطعا ما هم سه امتیاز را می‌خواهیم تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم. همه باید قبول کنیم که بازی در سه جام بسیار سخت است.

وی افزود: رقیبان ما در لیگ برتر در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. فرصت کافی برای تمرین و ریکاوری داشته‌اند اما برعکس ما زمانی برای استراحت، تمرین و ریکاوری نداشته‌ایم. در بازی روز گذشته مقابل ذوب آهن با وجود اینکه خسته بودیم باز هم می‌توانستیم پیروز شویم اما بدشانسی آوردیم و فرصت‌های زیادی از دست رفت.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت جباری عنوان کرد: جباری امروز در تمرینات حاضر شد اما فعلاً فقط آب‌درمانی انجام می‌دهد و امیدواریم به زودی در تمرینات گروهی حاضر شود. به او احتیاج داریم.

مظلومی تأکید کرد: استقلال توانایی‌اش بالا است و ما می‌توانیم در این فصل دو جام کسب کنیم و رکورد شکنی داشته باشیم.

وی در مورد تساوی برابر نماینده ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: نسف قارشی تیم خوبی بود. آنها مقابل ما کاملاً فضاها را بسته بودند و دفاعی بازی می‌کردند. در بازی برگشت ما هم برنامه‌های خودمان را داریم و می‌توانیم در خانه حریف امتیازات لازم را کسب کنیم.


نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت16:32---22 فروردين 1391
دو تا جام چيه با ياري خدا سه تا جام ميگيريم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, | 22:5 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |